Περιγραφή
Η οθόνη υγρών κρυστάλλων εμφανίζει 2 γραμμές 16 χαρακτήρων (όχι, όμως, το ελληνικό αλφάβητο) και συνδέεται με το πρωτόκολλο επικοινωνίας I2C, με 2 καλώδια στις αναλογικές ακίδες A4 A5 και τα 2 καλώδια της τροφοδοσίας και της γείωσης. To module στο πίσω μέρος διαθέτει ποτενσιόμετρο για την ρύθμιση της αντίθεσης της οθόνης.
Συνδέσεις
Οι ακροδέκτες SCL και SDA συνδέονται στις δύο τελευταίες αναλογικές ακίδες Α5 και Α4 αντίστοιχα.
Κώδικας
#include <LiquidCrystal_I2C.h>
LiquidCrystal_I2C lcd(0x27,16,2);
void setup() {
lcd.init();
lcd.clear();
lcd.backlight(); // έλεγξε τον φωτισμό!
// Τύπωση το όνομα της ομάδας σου στην 1η γραμμή και το σχολείο σου στη 2η γραμμή
lcd.setCursor(0,0);
lcd.print("arduino.TEAM-21!");
lcd.setCursor(0,1); 1
lcd.print("1st GYMN @Koropi");
}
void loop() {
}
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου